تیر ۱۹، ۱۳۸۵

الله ما تعدادی ايميل انزجار ' تهديد' و اخطار آميز به آنها فرستاديم

الله ما تعدادی ايميل انزجار ' تهديد' و اخطار آميز به آنها فرستاديم. در بعضی از اين ايميل ها ما آنها را تهديد كرديم كه سرشان را می بريم. همانطور كه آموزش خودت بوده و پيامبرت نيز به آن عمل كرده. اما آنها اصلا اهميت نمی دهند. آنها از سلمان رشدی و تسليمه نسرين خطر ناك تر شده اند. الله جان به ما كمك كن كه اين مرتد ها را پيدا كنيم. تو گفتی كه از همه داناتری ما مطمئنيم كه تو فراموش نكردی كه در فرمايشاتت هر ورق از قرآن را تحسين كردی. آيا تو يك ظبط صوت داری؟ لطفا اين نوار را برگردان به 1400 سال پيش ما می دانيم كه در آيه ذيل فرمودی در مورد ايمان نبايد هيچگونه سوالی بكنيد. سوره المائده 5:101: ای اهل ايمان هرگز از چيزهايی مپرسيد كه اگر فاش شود شما را زشت و بد می آيد و غمناك می شويد و اگر پرسش آن را هنگام نزول قرآن واگذاريد. قرآن برای شما هر آنچه مصلحت است بيان می دارد. و الله از اعقاب سوالات بيجای شما در گذشت كه الله بخشنده و بردبار است. سورهاالمائده 5:102: قومی پيش از شما هم سوال از آن امور نمودند آنگاه كه برايشان بيان شد كافر شدند. الله اين خيلی مسخره است كه اگر ما سوالی در مورد اسلام بكنيم منجر به بی ايمانيمان بشود. حالا ما می فهميم كه چرا تو مجازاتهای سختی را برای آنها كه سوال می كنند نظير كافران و دگر انديشان در نظر گرفته اي. الله ما به راستی خيلی كنجكاويم كه بدانيم آيا تو برای جلو گيری از كج فهمی ها جايی را برای ضبط بياناتت نظير يك سي دی يا يك كاست يا يك دی وی دی در نظر گرفته ای يا نه؟ الله لطفا ما را به خاطر چنين تقاضاهايی ببخش ما به وحی تو به طور اظطراری نيازمنديم لطفا به ما بگو سلمان رشدی و تسليمه نسرين كجا هستند. آنها هر روز دارند چند برابر مي شوند. وقتی ايميلت را دريافت كرديم فورا آن را به طرفدارانت نظير گروه های طالبان و ديگر گروه های اسلامی می دهيم كه حساب آنها را برسند. ما خيلی سعی كرديم كه با عقل و منطق اين دشمنان اسلام را سركوب كنيم اما نتوانستيم بنا بر اين چاره ای نداريم جز اينكه آنها را از نظر جسمی نابود كنيم. اين همان چيزی است كه معمولا تو به وسيله آن پيروز می شدی. اينطور نيست؟ كشتار در ايران بنگلادش افغانستان و سودان را به ياد می آوری؟ اين تنها زبانی است كه تو در قرآن بوسيله آن با كافران و دگر انديشان سروكار داری. الله نگاه كن در كلام پاكت چه نوشته ای:
سوره بقره 2:193: با كافران جهاد كنيد تا فتنه و فساد از روی زمين برطرف شود و همه را آيين خدا باشد و اگر فتنه و جنگ دست كشيدند ستم جز بر ستمكاران روا نيست. سوره المائده 5:33: همانا كيفر آنان كه با خدا و رسول او به جنگ برخيزند و به فساد كوشند در زمين جز اين نباشد كه آنها را به قتل رسانند و يا دست وپايشان به خلاف ببرند و يا با نفی بلد و تبعيد از سرزمين صالحان دور كنند. اين ذلت و خواری عذاب دنيوی آنهاست و اما در آخرت باز به عذابی بزرگ گرفتار خواهند شد. سوره محمد 47:4: شما مومنان چون با كافران روبرو شويد بايد آنها را گردن بزنيد تا آنگاه از خونريزی زياد دشمن را از پا در آوريد. پس از آن اسيران جنگ را محكم به بند كشيد كه بعدا آنها را آزاد كنيد يا فدا بگيريد تا جنگ سختيهای خود را فرو گذارد. اين حكم قعلی است و اگر الله می خواست خود از كافران انتقام می كشيد و همه را هلاك می كرد و ليكن اينها برای امتحان خلق به يكديگر است و آنها كه در راه الله كشته شوند خدا هرگز رنج اعمالشان را ضايع نگرداند. الله جان همان طور كه قبلأ گفتيم خيلی حرف ها داريم كه با تو بزنيم. اگر زبان ما را متوجه ميشوی و می توانی به ما جواب بدهی منتظر جوابت هستيم. ارادتمند و بنده تو هل لوم ونا. به دليل امنيتی ما از حروف رمزی شبيه انچه خودت در قرآن استفاده می كنی (الم طه حم و....) الله جان من مطمئن هستم كه تو می توانی اين حروف رااز رمز در بياوری.
سوره بقره2:193: با كافران جهاد كنيد تا فتنه و فساد از روی زمين برطرف شود و همه را آيين خدا باشد و اگر فتنه و جنگ دست كشيدند ستم جز بر ستمكاران روا نيست. سوره المائده 5:33: همانا كيفر آنان كه با خدا و رسول او به جنگ برخيزند و به فساد كوشند در زمين جز اين نباشد كه آنها را به قتل رسانند و يا دست وپايشان به خلاف ببرند و يا با نفی بلد و تبعيد از سرزمين صالحان دور كنند. اين ذلت و خواری عذاب دنيوی آنهاست و اما در آخرت باز به عذابی بزرگ گرفتار خواهند شد. سوره محمد 47:4: شما مومنان چون با كافران روبرو شويد بايد آنها را گردن بزنيد تا آنگاه از خونريزی زياد دشمن را از پا در آوريد. پس از آن اسيران جنگ را محكم به بند كشيد كه بعدا آنها را آزاد كنيد يا فدا بگيريد تا جنگ سختيهای خود را فرو گذارد. اين حكم قعلی است و اگر الله می خواست خود از كافران انتقام می كشيد و همه را هلاك می كرد و ليكن اينها برای امتحان خلق به يكديگر است و آنها كه در راه الله كشته شوند خدا هرگز رنج اعمالشان را ضايع نگرداند. الله جان همان طور كه قبلأ گفتيم خيلی حرف ها داريم كه با تو بزنيم. اگر زبان ما را متوجه ميشوی و می توانی به ما جواب بدهی منتظر جوابت هستيم. ارادتمند و بنده تو هل لوم ونا. به دليل امنيتی ما از حروف رمزی شبيه انچه خودت در قرآن استفاده می كنی (الم طه حم و....) الله جان من مطمئن هستم كه تو می توانی اين حروف رااز رمز در بياوری.