تیر ۱۹، ۱۳۸۵

اصلا خوشحال نيستم


الله من از اين كه به دنيا آمده ام و بزرگ شده ام اصلا خوشحال نيستم. چون من مجبورم كه با فقر و بی عدالتی بيماری و نبود آينده ای روشن برای خود و خانواده ام مواجه بشوم. من فكر می كردم كه تو ايمان ما را بوسيله آن بلايا می سنجی بنا براين بعضی مردم کشورم راهی پيدا كردند كه به سرزمين كفار مهاجرت كنند. الله من می دانيم كه اگر تو از نيت اصلی این مردم از اين مهاجرت مطلع بشوی حتما آنها را مي بخشی. آنها می خواستند اين كافران را به اسلام دعوت كنند و در كنار آن زندگی راحتي را براي خود و فرزندانشان حد اقل از نظر مادی تامين كنند. همچنين آنها می خواستند مساجدی را در اطراف شهرهای اين كافران بسازند. اين بزرگترين آرزوی آنها بود. الله تو فكر نمی كنی كه اين يك فكر مبتكرانه بود به اين وسيله آنها می توانستند با يك تير دو نشان بزنند. من در تلویزیون و اینترت و ماهواره ديديم كه در کشورهای دیگر زنان حجاب ندارند اول خجالت می كشيديم به اين زنهای بی حجاب نگاه كنيم من قوتا به راهنمايی تو عمل كردم نظير اين آیه
سوره نور24:30 : بگو مردان مومن چشمهايشان را بپوشانند و فروج و اندامشان را محفوظ دارند و الله به هر چه می كنيد آگاه است. ما فكر كرديم اينها مثل فاحشه ها هستند و خود را در معرض تجاور فرار می دهند ولی با كمال تعجب ديديم اين اين زنان بی حجاب در سرزمين كفار به ندرت مورد اذيت و آزار و يا تجاوز جنسی قرار می گيرند. چطور همچين چيزی امكان دارد؟ چون زنهای ما با وجود اينكه حجاب را رعايت می كنند اما هنوز احساس امنيت نمی كنند چرا بايد اينطور باشد. ای الله ما در طول زندگی غذا های حلال خورديم ما هرگز غذاهايی را كه از طرف تو ممنوع شده بود نخورديم. حتی در سرزمين كفار ما هر روز حدود چند مايل رانندگی می كرديم تا غذای حلال بخوريم. هر چند كه ممكن بود آن غذاهای حلال سالم نباشند ولی ما ترجيح می داديم كه غذاهای حلال بخوريم تا اينكه غذاهای بهداشتی و سالم اين كافران را. بنا براين ما به ندرت مكدونالد مرغ كنتكی بريان ....... و يا غذاهای آماده ديگر را خورديم ما افتخار می كنيم كه اين غذا ها را اگر چه سالم و بهداشتی بودند نخورديم. ما افتخار می كنيم كه به فرمايشات گوش فرا داديم. الله می دانی چرا اين كار را كرديم؟ به اين دليل كه خودت گفتی كافران نجس هستند ببين اين چيزی هست كه تو خودت به ما گفتی سورهُ توبه9:28: ای اهل ايمان حقيقتا كافران نجس می باشند. پس بنا براين از امسال به آنها اجازه ندهيد كه به مسجدالحرام وارد شوند و اگر از فقر می ترسيد الله اگر بخواهد به زودی از مرحمت خود شما را بی نياز می كند و الله دانا و عاقل است. الله ما ايمان كامل به گفته های تو داريم وقتی كه اين كافران برای يك ميهمانی ما را به خانه هايشان دعوت می كنند وانمود ميكنيم كه افق فكری ما باز است وقتی ما به اين ميهمانيها می رفتيم به دقت دنبال علائمی كه حرام بودن اين غذا ها را مشخص كند ميگشتيم بيشتر اوقات ما فقط آبميوه می خورديم و لب به هيچ غذايی نمی زديمِ به ميزبان می گفتيم گرسنه نيستيم يا اينكه می گفتيم مريضيم. الله تو فكر نمی كنی اين يك از خود گذشتگی بزرگ از طرف ما برای بزرگداشت فرامين تو بود؟ اگر به اشتباه ما غذای حرام مصرف كرديم ما را به خاطر اين اشتباه ببخش فكر می كنيم اينچنين خطاهايی از طرف تو بخشودنی است. ببين خودت در قرآن چه گفتی : سوره بقره 2:173: به تحقيق الله بر شما حرام گردانيد مردار و خون و گوشت خوك و هر كشته ای كه به غير از نام الله ذبح شده باشد ولی اگر به دليل احتياج به خوردن آن مجبور شود در صورتی كه تمايل نداشته باشد و از اندازهُ سدّ رمق نيز تجاوز نكند. گناهی بر او نخواهد بود كه به قدر احتياج صرف كند كه محققا الله در حق خلق آمرزنده و مهربان است.
سوره نور24:30 : بگو مردان مومن چشمهايشان را بپوشانند و فروج و اندامشان را محفوظ دارند و الله به هر چه می كنيد آگاه است. من فكر كردم اينها مثل فاحشه ها هستند و خود را در معرض تجاور فرار می دهند ولی با كمال تعجب ديدم اين اين زنان بی حجاب در سرزمين كفار به ندرت مورد اذيت و آزار و يا تجاوز جنسی قرار می گيرند. چطور همچين چيزی امكان دارد؟ چون زنهای ما با وجود اينكه حجاب را رعايت می كنند اما هنوز احساس امنيت نمی كنند چرا بايد اينطور باشد؟